top of page
  • martakarlak

ELEMENTARZ NASZEJ PRZYRODY. ZWIERZĘTA.

lustracje: Katarzyna Kopiec-Sekieta

opracowanie merytoryczne: Grażyna Maternicka

wydawnictwo: MULTICO Oficyna Wydawnicza

kategoria: dla dzieci, książki edukacyjne

rok wydania: 2017

liczba stron: 96

cena: 20 - 35zł




Trafiłam na tę pozycję zupełnie przypadkowo. Niestety na rynku mało jest książek edukacyjnych dla dzieci, które wydane są z taką starannością. I właśnie to mnie urzekło. Ta inność! Osobiście lubię, gdy zwierzęta przedstawia się dzieciom na podstawie ich rzeczywistych zdjęć, jednak ilustracje, przedstawione w książce są po prostu ich wiernym odzwierciedleniem.

Porządny papier, cienkie, ale nie za cienkie strony. Porządna, gruba okładka. A wnętrze? Sami spójrzcie! Jestem pewna, że nie tylko mnie ono zachwyci. Książka jest idealna dla małego przyrodnika, który fascynuje się otaczającym go światem. Dzięki niej, pozna życie i zwyczaje wielu zwierząt, które mieszkają niedaleko nas. W książce przedstawione są ssaki, ptaki, gady i płazy.


W Elementarzu znajduje się ponad 90 portretów, które bardzo wiernie przedstawiają zwierzęta występujące w naszym środowisku. Każde zwierzę opisane jest na oddzielnej stronie. Przy każdym znajduje się dokładna nazwa zwierzęcia, a także jego krótka charakterystyka: gdzie można go spotkać, czym się żywi, jego zwyczaje i gdzie spędza zimę. To, co spodobało mi się szczególnie to, wymienienie charakterystycznych cech każdego ze zwierząt.

Jest jeden problem! Niestety książka została wydana w 2017r. i do tej porty nie doczekała się kolejnych części. Skrycie mam nadzieję (no dobra! Już teraz nie skrycie! Trochę osób czyta to, co piszę :P), że to się zmieni! Czekamy na kolejne części z utęsknieniem :)


✨Wczoraj polecałam ją na swoim Instagramie, a w związku z tym, podobno dzisiaj nie ma już jej w całym internecie 🤭


Wszystkiego zaczytanego!

Marta

@skrzacia_mama





530 wyświetleń4 komentarze

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page