top of page
  • martakarlak

W Dolinie TuMiLu - Patronat medialny Skrzacia Mama.

Zaktualizowano: 15 kwi 2021

Mimi i Czary na OdwagÄ™

Tutu i Najgorszy Dzień

Lulu i Urodzinowa Katastrofa


autor:Ewa Dahlig

lustracje: Marta Dahlig

wydawnictwo: Tumilu

kategoria: książki dla dzieci

rok wydania: od 2019

liczba stron: 32

cena: 39,99zł

tu kupisz: www.tumilu.pl

na hasło "SKRZACIAMAMA" - 20%



Witaj w Świecie TuMiLu! Tutaj emocje są naprawdę ważne. Do tego Pająki noszą kapelusze, Ślimaki spieszą się do pracy a Gąsienice pędzą na zakupy!

Cała seria wydawnictwa Tumilu, to niezwykłe, pełne wartości książki. Dlaczego uważam, że są wyjątkowe? Przecież na rynku jest coraz więcej książek o emocjach, a wydawnictwa rusz co rusz coś wypuszczają, ponieważ jest zapotrzebowanie na tego typu pozycje dla najmłodszych. Co sprawia, że akurat ta seria jest według mnie, a przede wszystkim mojego Dziecka taka wartościowa?

Jak już zdążyliście się przekonać, cenię sobie niewielkie wydawnictwa, które dokładają wszelkich starań, by produkt, który wydają był najwyższej jakości. Dopracowany w każdym calu. Zaczynając od tekstu i ilustracji, a kończąc na wyborze odpowiedniego papieru, na którym książka będzie drukowana. I ta seria taka jest! Tu nie ma bylejakości, przypadkowości i robienia czegoś wyłącznie dla zysku. Tu czuć i widać pasję oraz włożone serce (a nawet dwa :)).

Wydawnictwo założyły dwie Panie, jak się okazało, to Mama i Córka. Pani Ewa pisze, Pani Marta rysuje. Te CUDA powstają z ich miłości do literatury dziecięcej.


Nazwa wydawnictwa Tu-Mi-Lu pochodzi od imion głównych bohaterów. Tutu, Mimi i Lulu, ależ to pomysłowe! Każda bajka wprowadza czytelnika w świat emocji, dziecięcych rozterek, problemów oraz w niezwykły świat dziecięcej przyjaźni.


Ciekawostką jest to, że każdy z bohaterów ma na sobie coś koloru fioletowego. Mimi ma fioletowe oczy, Tutu fioletowe futerko na plecach i buzi, Lulu fioletowy ogon i końcówki uszu. Kolor fioletowy, to kolor przewodni całej serii.


Moją uwagę przykuwa nie tylko świetny tekst, ale również ilustracje, które są dopracowane dosłownie w KAŻDYM calu. To jest to, czego ogromnym wydawnictwom brakuje. Każda część jest pełna szczegółów, które z każdym otwarciem książki dostrzegam na nowo! Zauważam co innego, musicie mi uwierzyć na słowo, że otwierałam je wielokrotnie! Moje dziecko już o to odpowiednio dba :P

Jakie tematy sÄ… poruszane:

Mimi i Czary na Odwagę – nieśmiałość, odwaga i pokonywanie lęków,

Tutu i Najgorszy Dzień – złość, zły humor,

Lulu i Urodzinowa Katastrofa – rozczarowanie, asertywność, umiejętność dzielenia się.

Te książki mają duszę, ponieważ zostały stworzone z pasji. Cieszę się, że nie zawiodłam się na nich. Muszę przyznać, że dość długo czaiłam się, by je nabyć. I co? Zarówno ja, jak i moje dziecko pokochałyśmy te książki od pierwszego przeczytania. Nie umiem wybrać najlepszej części. To jest niemożliwe! Każda jest wartościowa i każda ma swoje ważne przesłanie.

Tak się cieszę, że ci bohaterowie zostali zaproszeni do naszego domu. Wiem też, że u nas też znaleźli dobry dom :) zaproście ich do swoich domów, naprawdę warto :)


W przygotowaniu już jest kolejna część o bohaterach z Doliny Tumilu. Czekamy, czekamy i doczekać się nie możemy! :)


Wszystkiego zaczytanego !

Marta.

571 wyświetleń2 komentarze

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page